-
Strona główna
-
Modele
- Nowe modele
- Wszystkie modele
- SUV
- Sportowe
- Ekologiczne
- Nowe od zaraz
- Używane
- Promocje
- Oferta
- Serwis
- O firmie
- Kontakt
W ramach programu Hyundai C A R E przedłużony został okres gwarancji i bezpłatnej usługi Assistance do 30 czerwca 2020 roku dla wszystkich samochodów zakupionych u Autoryzowanych Dealerów Hyundai w Polsce, którym gwarancja wygasnąć miała w okresie od 1 marca do 30 czerwca 2020 roku. To oznacza, że ponad 1,21 miliona samochodów ze 175 krajów kwalifikuje się do wydłużenia gwarancji w programie Hyundai C A R E.
Program ma na celu wsparcie Klientów Hyundai, którzy mogą napotkać problemy z terminowym serwisowaniem samochodów ze względu na ograniczenia spowodowane pandemią COVID-19. Program Hyundai C A R E da pewność Klientom, że ewentualne ograniczenia wprowadzone przez władze państwowe i mogące powodować brak możliwości odbycia wizyty serwisowej, nie wpłyną na możliwość skorzystania z gwarancji Hyundai.
Skontaktuj się z Autoryzowanym Dealerem Hyundai lub z Centrum Obsługi Klienta i dowiedz się jakie warunki muszą zostać spełnione, aby gwarancja Twojego Hyundaia, mogła zostać wydłużona.
Dobrze wiedzieć, że w świecie pełnym ograniczeń istnieją pewne rzeczy, których ograniczenia nie dotyczą.
Cenisz sobie spokój ducha? Hyundai daje taką możliwość dzięki 5-letniej gwarancji nieograniczonego przebiegu, która jest w standardzie dla każdego nowego samochodu. Kupując nowego Hyundai, zyskujesz coś więcej niż dobry i niezawodny samochód. Otrzymujesz pakiet gwarancyjny, który chroni cię przed nagłymi i nieprzewidzianymi wydatkami. Jesteśmy pewni naszych samochodów nie tylko ze względu na wysoką jakość ich wykonania, ale także ich niezawodność.
5 lat gwarancji bez limitu kilometrów wyraża nasze zaangażowanie w oferowanie najwyższej jakości i świetnej obsługi. Gwarancja jest dostępna w standardzie, bez dodatkowych opłat, obejmuje całą gamę samochodów Hyundai i jest ważna na terenie Europy. Gwarantujemy całkowitą ochronę Twojego pojazdu przez 5 lat, obejmując między innymi silnik, skrzynię biegów, układ kierowniczy, zawieszenie i układ hamulcowy.
Raz w roku użytkownik ma prawo do wykonania w ASO bezpłatnego sprawdzenia pięciu punktów kontrolnych samochodu. Coroczne kontrole mają na celu wyłapanie małych problemów z samochodem zanim przerodzą się w poważne problemy. Kontrole samochodów osobowych dotyczą sprawdzenia poziomu oleju silnikowego, poziomu płynu chłodzącego, stanu i ciśnienia ogumienia, sprawdzenie stanu klocków hamulcowych oraz ocenę stanu nadwozia. Usługa jest wykonywana poza przeglądami wynikającymi z harmonogramu przeglądów okresowych.
Każdy Hyundai z 5-letnią gwarancją bez limitu kilometrów jest objęty również 5-letnią gwarancją na lakier.
Hyundai oferuje 2 lata gwarancji na wszystkie oryginalne części zamienne oraz 3 lata na oryginalne akcesoria Hyundai MOBIS.
Dbając o Twój spokój ducha, dodaliśmy do naszej gwarancji dla samochodów osobowych 12 letnią ochronę perforacji nadwozia nieograniczoną limitem kilometrów.
Nasze samochody przez okres pięciu lat od zakupu objęte są pakietem Assistance, aby zapewnić Ci pewność i wygodę przy użytkowaniu samochodu nawet w najmniej przewidywanych sytuacjach. Hyundai Assistance to gwarancja profesjonalnej pomocy specjalistów w sytuacji awarii auta lub jego unieruchomienia, wypadku, czy kradzieży. W zależności od sytuacji zapewniamy: próbę naprawienia pojazdu na miejscu, holowanie do najbliższego dealera Hyundaia, pojazd zastępczy, transport pasażerów lub zakwaterowanie. Szczegółowe warunki u dealerów.
Tak jak każdy Hyundai, modele IONIQ oraz KONA z napędem elektrycznym są objęte są 5-letnią gwarancją bez limitu kilometrów. Dodatkowo polimerowy akumulator litowo-jonowy wysokiego napięcia objęty jest gwarancją na 8 lat lub 200 000 km (lub 160 000 km w zależności od roku produkcji), w zależności od tego, co wystąpi wcześniej.
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie określają wszystkich warunków gwarancji. 5-letnia gwarancja bez limitu kilometrów dotyczy jedynie tych samochodów Hyundai, które były sprzedane Klientowi końcowemu przez Autoryzowanego Dealera Hyundai na warunkach opisanych w Książce Gwarancyjnej. Podane informacje na temat gwarancji pojazdu nie stanowią udzielenia kupującemu gwarancji. Gwarancja zostanie udzielona przy sprzedaży pojazdu, a jej warunki zostaną określone w dokumencie gwarancyjnym. Gwarancja poza terytorium RP nie dotyczy instalacji LPG, a w przypadku samochodu ograniczona jest do napraw usterek uniemożliwiających kontynuowania podróży lub ze względów bezpieczeństwa. W przypadku, gdy zakup samochodu nastąpił w celu prowadzenia jednej z następujących działalności gospodarczych: taksówka, wypożyczalnia, płatny przewóz osób, gwarancja mechaniczna wynosi 3 lata (36 miesięcy) z limitem 100 000 kilometrów w zależności, co wystąpi wcześniej, podobne ograniczenia dotyczą innych elementów gwarancji. Szczegóły u Autoryzowanych Dealerów Hyundai.